reklama

Stále nieje neskoro...

Pre študentov polovica prázdnin preč, pre pracujúcich polovica leta a pre športovcov naďalej výborné podmienky na letné športy. Síce je už celý mesiac júl za nami, ale naďalej môžeme využiť teplé počasie a kúpaciu sezónu na Slovensku i v zahraničí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu

Obvyklý proces Vianočných sviatkov. Človek sa preje sladkosťami, naberie pár kíl a aby mu to nebolo ľúto, zaženie zlé svedomie tým, že v lete vycvičí ten nadbytočný tuk, ktorý nabral počas zimného obdobia.

Je šesť hodín večer, nie je až také teplo ako na obed a pomaly zaťahujem korčule, ktoré som ešte po obede čistila od zaneseného prachu. Hovorím si, nie je nato už neskoro? Keď chcem schudnúť, tak som mala začať cvičiť už na jar, teraz schudnem len trošku a zase keď prídu stresy, tak príde aj chuť na jedlo a celá tá snaha bude zbytočná. Jazda na korčuliach bola však už dohodnutá a nechcela som kaziť kamarátke tú radosť z nových kolieskových korčúľ.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prešla už skoro hodina a stále som nemala dosť. Ten vánok a tá letná spokojnosť ľudí naokolo, ktorí si chceli oddýchnuť od práce práve vonku alebo tých, ktorých som videla na tých korčuliach pravidelne už pár týždňov. V tom momente som si povedala, že ten pocit treba zažiť viackrát. Šla som domov hneď po trase, ktorú sme si naplánovali. Aj keď som ešte vládala, ale netreba to preháňať, pretože pravidelný pohyb má väčší efekt ako ísť na korčule raz za týždeň na niekoľko hodín a úplne sa zničiť.

Pohyb netreba len vtedy, ak má človek nadbytočné kilogramy, ale ak sa chceme o naše telo starať a cítiť sa dobre aj o niekoľko rokov, je dobré si nájsť čas okrem prania, žehlenia a stresov aj na seba. Aj obyčajných 20 minút z dňa postačí keď si človek dá beh okolo ulice a svaly pocítia, že nesedia len na jednom mieste. Preto využime ešte naďalej teplé dni, ktoré sú často krát kvôli teplotám úmorné a nájdeme si čas aj pre svoje zdravie.

Eva Kostolányiová

Eva Kostolányiová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám ciele, na ktoré ešte nedočiahnem, tak si vyrábam svoj vlastný rebrík z kvalitného dreva. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu